Skip to content

Rozpoczynam pracę z blogiem

17 grudnia 2009

Witam,
pora i na mnie z blogowaniem. Po szanownych politykach, celebrytach, moim Prezesie i innych wielkich osobistościach nadszedł czas i na mnie.
A tak poważnie, stwierdziłem, że blog to dobre miejsce do komunikacji z Klientami, Partnerami i współpracownikami. Jak widać blog ten będzie miał charakter zawodowy. Obecnie w centrum mojego zainteresowania są technologie SharePoint i Office System w wersji 2007, ale przede wszystkim 2010. Postaram się wrzucać na bieżąco materiały na temat tych systemów czerpiąc z bezpośredniego źródła (pracuję jako SSP w Microsoft Polska) oraz z doświadczeń Partnerów i Klientów.
Mam nadzieję, że paru osobom pomogę, a i może sam czegoś się dowiem. Zatem witam jeszcze raz i życzę miłego czytania i dyskutowania!
 
Jarek
No comments yet

Skomentuj

